ای عشق

خیال خنده های تو شده آرزوی هر شبم

به چشمای تو قسم که جان رسیده بر لبم...

خزان شد و نیامدی عزیز لحظه های من

اگر ندیدمت  تو گریه کن برای من

ای عشق...

تمام حسرته هنوزم

دلیل آه سینه سوزم

ببر مرا به ناکجا ، عشق..

ای درد ، ببین به استخوان رسیدی

همین که از دلم بریدی...

ببر مرا به نا کجا عشق...

قبل از اینکه به کسی بگی دوستت دارم
خوب فکراتو بکن...
شاید چراغی در دلش روشن کنی
که خاموش کردنش
به خاموش شدن او بینجامد...

ما همیشه با عشق فریب می خوریم..

زخمی می شویم..

می میریم 

اما دوباره عشق می ورزیم...

بی آنکه بخواهم 

تمام شدی...

همانطور که 

بی آنکه بخواهم 

تمام من شده بودی...

دیگر برایم مهم نیست!!!

بی حس شده ام...

از قضاوت و بی انصافی هیچ آدمی ، دلم 

نمی گیرد...

من به مرحله پذیرش خود رسیده ام

نه از تمجید و ابراز علاقه کسی ، ذوق می کنم،

نه با انتقاد و رفتن کسی ، بهم میریزم!!

به معنای واقعی ، عین خیالم نیست!!

این روزها همه چیز دنیای من،

به خودم بستگی دارد!!

آنقدر برای خودم ارزش قائلم که با،

دستان خود آدمهای آزار دهنده را

بدون هیچ حرف و بهانه ای ، 

از حوالی آرامشم دور میکنم...

حال من خوب است...

نه عاشقم ، نه غمگینم، نه دلتنگ ...

از شما چه پنهان

این روزها جای هیچ کس خالی نیست!!

من در بی تفاوت ترین حالت ممکن قرار دارم!!!

برای آغوشتان کد بگذارید...

یک کد امنیتی که هرکس رمزش را بلد نباشد

و رقم هایش را فقط یک نفر داشته باشد..

یک نفر که برای پیش مرگتان شدن یک ثانیه هم

تعلل نکند...

یک نفر که از رفتن ، هیچ چیزی نفهمد فقط ماندن

را بلد باشد...

این آغوشتان را جدی بگیرید

کد اشتباه وارد کنند هی می لرزد...

هی می لرزد...

قطار می رود...

تو می روی...

تمام ایستگاه می رود...

و من چقدر ساده ام!!

که سالهای سال...

در انتظار تو ...

کنار این قطار رفته ایستاده ام و

همچنان...

به نرده های ایستگاه رفته...

تکیه داده ام!!!

من بعد از تو...

با این مسئله که دیگر کسی را

دوست نداشته باشم ، کنار آمده ام!!

تو اما بعد از من...

 با این درد که دیگر کسی...

مثل من دوستت ندارد

چه میکنی؟؟؟!!!

تو را...

برای تمام روزهای خوبی 

که هنوز نیامده است، می خواهم...

تو را برای خنده های از ته دل

تو را برای یک حال خوب

تو را برای تمام دوست داشتن های به موقع،

تو را برای یک خیال راحت،

می خواهم....

 

 

بالاخره یک روز 
از خواستنت دست خواهم کشید...
درست همان روزی 
که باید 
داشتنت را آغاز کنم...

جمله دوستت دارم

نقل و نبات نیست

که به هرکه رسیدید تعاف کنید،

دوستت دارم یک جمله مقدس است،

اگر آنرا برای یک نفر بر زبان می آورید

باید فقط و فقط برای او تکرار کنید

اگر می گویید عاشقش هستم،

باید تمام حواستان پرت او شود

درست مثل زمانی که محو صدایی می شویدو

دیگر صداهای اطراف را نمی شنوید

باور کنید سخت نیست...

اگر واقعا عاشق باشید...

بعضی دوست داشتن ها تکراری نمی شوند، بغض نمی شوند، 

درد نمی شوند، خنجری ندارند که به

عاطفه و احساس ضربه بزند!!

بعضی دوست داشتن ها ماندنی ند، مثل عروسکی که پیر نمی شود.

مثل درختی که خشک نمی شود.

با بعضی دوست داشتن ها می شود شب را

زندگی کرد....

چای ولرمی نوشید، موسیقی آرامی شنید و با شب

بخیر عاشقانه ای به خواب رفت.

بعضی دوست داشتن ها خود معجزه اند...

دوستت دارم

مثل اولینگرم لمس دستانت

همانقدر آرام ، همانقدر شرمگین 

وهمانقدر پر شور...

من تو را تا به ابد

همانقدر بی نظیر 

دوست خواهم داشت

تصویر مرتبط

نتیجه تصویری برای متن و تصویر خداحافظی

نتیجه تصویری برای متن و تصویر خداحافظی

سختی ها می گذره...

ولی هیچ وقته هیچ وقت آدم

یادش نمیره کیا همراهیش

کردن و 

کیا دوییدن و رفتن که نبیین!!!!!!!!

فاصله میگیری خب بیشتر دلم میخواد تو رو خوب نگاه کن تو چشام جونه همین چشما نرو
ساده دلبستم ولی ساده نمیگذرم ازت خیلی ها بودن ولی چشمام تو رو دیدن فقط

من همونم هنوز برات می مونم حتی اگه چیزی نگم باز تو رو دوست دارم
آره من همونم یه آدم دیوونه م که فاصله میگیری و من هنوز دوست دارم

من همونم هنوز برات می مونم حتی اگه چیزی نگم باز تو رو دوست دارم
آره من همونم یه آدم دیوونه م که فاصله میگیری و من هنوز دوست دارم

تکست آهنگ هنوز دوست دارم بهنام بانی

به جایی رسیدم که روز و شب برام فرقی نداره
با اینکه میدونم باید یادت نیفتم ولی باز یه چیزی تو رو یادم میاره باز دوباره

تو رفتی ولی باز مثه دیوونه ها چشمام به راهه
میدونم نمیشه دیگه با هم بمونیم ولی خب میخوامت با اینکه اشتباهه , اشتباهه

من همونم هنوز برات می مونم حتی اگه چیزی نگم باز تو رو دوست دارم
آره من همونم یه آدم دیوونه م که فاصله میگیری و من هنوز دوست دارم

من همونم هنوز برات می مونم حتی اگه چیزی نگم باز تو رو دوست دارم
آره من همونم یه آدم دیوونه م که فاصله میگیری و من هنوز دوست دارم

روزی که عاشق شد شدیدا برف می بارید
فصلی که تنها شد دقیقا هم زمستان بود
می شد که از چشمان خیس و خسته اش فهمید
از خاطرات مانده از یک عشق، ویران بود
اما نشاط زندگی اش ♬♪♬♪ رو به پایان بود
شاید که بعد از آن شبش هم زندگی می کرد
اما نشاط زندگی اش رو به پایان بود
روزی که عاشق شد شدیدا برف می بارید
فصلی که تنها شد دقیقا هم زمستان بود

 

تصویر مرتبط

تصویر مرتبط

تصویر مرتبط

تصویر مرتبط

بی خبرم از تو و من تاب ندارم

بعد تو خود را به که باید بسپارم
از دل من کم نشده مهر تو ماهم

دلبر من غیر تو دل یار نخواهد
مست و خراب عطر گیسوی توام

عاشق تاب و گره موی توام
رفتی و یک روز دلم بند نشد

بعد تو این بغض که لبخند نشد

جز تو ندارم به خدا یار عزیزی

تا کی از این عاشق تنها بگریزی

باز اگر سر به بیابان بگذارم

عشق من اما گله ای از تو ندارم

مرا ببخش که انقدر دوستت دارم

مرا ببخش که رفتی و زنده ام بی تو

 

از یه جایی به بعد

احساست یخ می زنه...

دیگه دردی حس نمی کنی و

هیچ کس هم نمی تونه احساستو باز کنه...

واین خودش از هر دردی دردتره...

از دور تو را دوست دارم
بی انکه عطر تو را حس کنم
بی انکه در آغوشت بگیرم
بی آنه صورتت را لمس کنم و بدان
تنها...
دوستت دارم...

هر بار که میشکنی..

بغضت میگیرد و قهقه ات می ایستد

او بیخیال ازشکستن تو

قهقه کنان میخند...

هر بار که میشکنی..

بغضت میگیرد و قهقه ات می ایستد

او بیخیال ازشکستن تو

قهقه کنان میخند...

مراقب حرف هایی که می زنیدو

می نویسید باشید...

کلمه ها گلوله های ناپیدایی هستند

که از جسم آدم رد می شوند و

در روح و فکر مخاطب نفوذ می کند...

مراقب باشید......