دیگر برایم مهم نیست!!!
بی حس شده ام...
از قضاوت و بی انصافی هیچ آدمی ، دلم
نمی گیرد...
من به مرحله پذیرش خود رسیده ام
نه از تمجید و ابراز علاقه کسی ، ذوق می کنم،
نه با انتقاد و رفتن کسی ، بهم میریزم!!
به معنای واقعی ، عین خیالم نیست!!
این روزها همه چیز دنیای من،
به خودم بستگی دارد!!
آنقدر برای خودم ارزش قائلم که با،
دستان خود آدمهای آزار دهنده را
بدون هیچ حرف و بهانه ای ،
از حوالی آرامشم دور میکنم...
حال من خوب است...
نه عاشقم ، نه غمگینم، نه دلتنگ ...
از شما چه پنهان
این روزها جای هیچ کس خالی نیست!!
من در بی تفاوت ترین حالت ممکن قرار دارم!!!