جمله دوستت دارم

نقل و نبات نیست

که به هرکه رسیدید تعاف کنید،

دوستت دارم یک جمله مقدس است،

اگر آنرا برای یک نفر بر زبان می آورید

باید فقط و فقط برای او تکرار کنید

اگر می گویید عاشقش هستم،

باید تمام حواستان پرت او شود

درست مثل زمانی که محو صدایی می شویدو

دیگر صداهای اطراف را نمی شنوید

باور کنید سخت نیست...

اگر واقعا عاشق باشید...