دل نوشته
سختی ها می گذره...
ولی هیچ وقته هیچ وقت آدم
یادش نمیره کیا همراهیش
کردن و
کیا دوییدن و رفتن که نبیین!!!!!!!!
+
نوشته شده در شنبه هفدهم آذر ۱۳۹۷ ساعت 15:40 توسط گمنام |
خانه
آرشیو وبلاگ
عناوین نوشته ها
نوشتههای پیشین
اردیبهشت ۱۳۹۸
فروردین ۱۳۹۸
اسفند ۱۳۹۷
بهمن ۱۳۹۷
دی ۱۳۹۷
آذر ۱۳۹۷
آبان ۱۳۹۷
مهر ۱۳۹۷
شهریور ۱۳۹۷
مرداد ۱۳۹۷
تیر ۱۳۹۷
BLOGFA.COM