دل نوشته
عاشقی...
حس عبور من و توست...
عاشقی دلهره از رفتن توست...
عاشقی...
خواندن این ثانیه هاست
عاشقی...
رنگ حضور منو توست...
+
نوشته شده در شنبه بیست و هشتم اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت 7:36 توسط گمنام |
خانه
آرشیو وبلاگ
عناوین نوشته ها
نوشتههای پیشین
اردیبهشت ۱۳۹۸
فروردین ۱۳۹۸
اسفند ۱۳۹۷
بهمن ۱۳۹۷
دی ۱۳۹۷
آذر ۱۳۹۷
آبان ۱۳۹۷
مهر ۱۳۹۷
شهریور ۱۳۹۷
مرداد ۱۳۹۷
تیر ۱۳۹۷
BLOGFA.COM