یک بار هم...
این دوستت دارم لعنتی را
به کسی نه، به خودت بگو...
خودت برای خودت ناز کن...
خندیدی به خودت بگو ای جان...
لذت ببر از تمام روزهای خلوتت...
از کنج همیشگی ...
با شانه به مو های بی قرار...
بی ملاقات...
با پای پنجره آمدن و چشم به راه نبودن...
آری با همین شاد شو....
+ نوشته شده در شنبه بیست و هشتم اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت 7:31 توسط گمنام
|